Shop Mobile More Submit  Join Login
Mythbusters at 10 by ShinobiRikku Mythbusters at 10 by ShinobiRikku
note: First of all, I HAVE NO IDEA IF ADAM AND JAIME MET AT TEN THIS JUST POPPED INTO MY IMAGINATION OF WHAT MIGHT HAPPEN IF THEY WERE FRIENDS SINCE CHILDHOOD. SECOND OF ALL I DUNNO WHAT THEY LOOK LIKE AT TEN I WINGED IT I EVEN ADDED THE BERET ON JAIME LOL. I hope you like it! :)

Mythbusters... one of my favorite shows, its funny and educational which I find very cool. Although they are profesionals, they have their silly sides. Adam is like a big child who loves to play with his toys but smarter and Jaime is a multitalented genius with a REALLY big mustache. Explosions are something they love very much I believe, I almost always see it in the episodes I've watched so far LOL

Anyway I hope you like it! Remember did this for FUN!
Add a Comment:
 
:iconaskruilmon:
AskRuilmon Featured By Owner Sep 22, 2014  Hobbyist Writer
When in doubt, C-4
Reply
:iconapplejack79:
AppleJack79 Featured By Owner Dec 1, 2013
That's amazing
Reply
:iconmusicismylife7:
MusicIsMyLife7 Featured By Owner Apr 5, 2013  Student Artist
So THAT'S how it started! XD They're soooo cute! Heh, gotta LOVE their show.
Reply
:iconloverofhtf:
LoverOfHTF Featured By Owner May 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Jamie like big boom!!!! ;3
Reply
:icongalladexgardevoir12:
galladexgardevoir12 Featured By Owner Apr 5, 2012  Hobbyist Artist
like jamie said, when in doubt, C4
Reply
:icon416bunny:
416bunny Featured By Owner Mar 14, 2012  Student Traditional Artist
This made my day. If you can email Mythbusters you should. Jamie does like big boom

WHEN IN DOUBT C4
Reply
:iconamynchan:
AmyNChan Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist General Artist
hey, can I color this in?? pretty please???
Reply
:iconxioxas98:
xioxas98 Featured By Owner Feb 21, 2012  Student Traditional Artist
you should so send this to mytbusters
Reply
:iconallgod:
allgod Featured By Owner Nov 13, 2011
mor plz
Reply
:icononyxheartedzakblover:
OnyxheartedZAKBlover Featured By Owner Aug 31, 2011  Student General Artist
big boom lol
Reply
:iconamynchan:
AmyNChan Featured By Owner Aug 12, 2011  Hobbyist General Artist
No matter how many times I see this, it never fails to make me laugh~! *^_^*
Reply
:iconripplin:
Ripplin Featured By Owner Jul 26, 2011
Hi! Good stuff! :D I've just made a new MythBusters fan group and I'm going to add this to the Favorites folder.

Feel free to come by and join MythBusterrific: [link]
Reply
:iconces99:
ces99 Featured By Owner Jul 14, 2011
JAMIE (and me) LOVED BIG BOOMS!
Reply
:iconamynchan:
AmyNChan Featured By Owner Jun 22, 2011  Hobbyist General Artist
I LOVE IT!!!!! *^_^*
Reply
:iconbeaglestar321:
beaglestar321 Featured By Owner Jun 4, 2011  Hobbyist Writer
iloveit!
Reply
:iconannabethride:
AnnabethRide Featured By Owner May 28, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Awesome!
Reply
:iconlove2flylikemaxride:
Love2FlyLikeMaxRide Featured By Owner Mar 29, 2011  Hobbyist Writer
JAMIE WANTS BIG BOOM!!!
Reply
:iconthedusty321:
TheDusty321 Featured By Owner Mar 28, 2011  Student General Artist
J'adore leurs "explosions."
Reply
:iconthesonginside:
TheSongInside Featured By Owner Feb 27, 2011
so cute!!!!
Reply
:iconwiccanluvsyou:
wiccanluvsyou Featured By Owner Dec 23, 2010
Adorable!
Reply
:iconmajesticelk22:
MajesticElk22 Featured By Owner Sep 3, 2010
LOL! WOW!! That is funny. :+favlove: That brightened my night!
Reply
:iconrexxy136:
Rexxy136 Featured By Owner Aug 29, 2010  Hobbyist General Artist
Special effects experience at age ten? I KNEW THEY WERE GODS!
Reply
:icontherustyrobot:
TheRustyRobot Featured By Owner May 5, 2011  Hobbyist Digital Artist
awww i lost the game :( YES THEY ARE GODS!!!
Reply
:iconrexxy136:
Rexxy136 Featured By Owner May 6, 2011  Hobbyist General Artist
I can't believe people thought Jamie was dead. T_T
Reply
:icontherustyrobot:
TheRustyRobot Featured By Owner May 6, 2011  Hobbyist Digital Artist
whoa, really? idiots XD
Reply
:icondarkphoenix24:
DarkPhoenix24 Featured By Owner Aug 5, 2010
FAV AND RUUUUUUUUUUUUN!!!
Reply
:iconneko-girll:
neko-girlL Featured By Owner Jul 4, 2010
manga style drawings + mythbusters = I love you
Reply
:iconnickotyne:
Nickotyne Featured By Owner Jan 20, 2010
I remember Adam saying a Mythbusters episode in NEVER complete without an explosion.

And we all know Jamie loves big booms, no matter how nonchalant he pretends to be.
Reply
:icontenlee:
tenlee Featured By Owner Jan 5, 2010
That's so cute! Jamie's actually almost ten years older then Adam so that never could have happened, but I wish it could have! It's so cute!
Reply
:iconmepps:
Mepps Featured By Owner Nov 6, 2009
All the expressions are so cool!
Reply
:iconshaydexsora:
ShaydexSora Featured By Owner Nov 3, 2009
hahaha :) funny. nice job. the beret is a nice touch-- so's the smiley face shirt lol
Reply
:iconjthegymnast:
Jthegymnast Featured By Owner Oct 20, 2009
This is so cute, very funny!
Reply
:iconruneyue:
RuneYue Featured By Owner Aug 23, 2009
:giggle: This is adorably hilarious~ :D
Reply
:iconhidansfacelol:
hidansfacelol Featured By Owner Aug 18, 2009
omg that ardorable
Reply
:iconaloria:
Aloria Featured By Owner Aug 10, 2009  Hobbyist General Artist
Aww, very cute =D
Reply
:iconhafell:
Hafell Featured By Owner Jul 12, 2009  Hobbyist Digital Artist
I'm not sure if you've noticed this, But Jamie seems to jump almost every time there's an explosion... lol, just watch hin.
Reply
:iconlamiaqueenofwrath:
lamiaqueenofwrath Featured By Owner Jun 26, 2009
*starts shakink, giggling* Suddenly, *explodes with squealing* OMG SO CUTE!!!
Reply
:iconazimel:
Azimel Featured By Owner Apr 3, 2009
I've never seen them cuter. x3
Reply
:iconzilla19982:
zilla19982 Featured By Owner Mar 22, 2009  Hobbyist Writer
This. is. EPIC!
Reply
:iconwinza156:
winza156 Featured By Owner Mar 16, 2009
yay mythbusters! so cool! and very funny!
Reply
:iconblackdodgedragon:
BlackDodgeDragon Featured By Owner Mar 1, 2009  Hobbyist Photographer
I could totally see this! It makes me wonder what their mothers said to them when they were growing up.... Heh. Great job!
Reply
:iconariannathekeybearer:
AriannaTheKeybearer Featured By Owner Jan 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Where ever their moms are right now, either watching the show or up in Heaven, I'm pretty sure they'd be facepalming. Same for Tory, the bicycle face plant was facepalm worthy.
Reply
:iconblackdodgedragon:
BlackDodgeDragon Featured By Owner Jan 25, 2011  Hobbyist Photographer
Torys' face plant was a facepalm in and of itself. The sad part is, he got back on the darn bike when he got up!
Reply
:iconariannathekeybearer:
AriannaTheKeybearer Featured By Owner Jan 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
LOL yup.
Reply
:iconblackdodgedragon:
BlackDodgeDragon Featured By Owner Jan 26, 2011  Hobbyist Photographer
Of course, Adam getting back on the treadmill during the 'Sober Quick' myth was pretty bad, too.
Reply
:iconariannathekeybearer:
AriannaTheKeybearer Featured By Owner Jan 26, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Oh jeez, that was just awful. I'd probably just lie there in pain, because... I'm not very athletic, just the workout alone would put me out. XD
Reply
:iconblackdodgedragon:
BlackDodgeDragon Featured By Owner Jan 26, 2011  Hobbyist Photographer
Considering he was drunk, he probably didn't feel that until the next day. But I agree with you, I would just lie there panting. I hate having asthma....
Reply
:iconsome-witty-name-here:
I could actually see that happening.

...You know, if they weren't 11 years apart in real life.
Reply
:iconhideki782:
hideki782 Featured By Owner Nov 6, 2008
lol, thats funny, i love watching mythbusters, especially when tory gets hurt, but im not a sadist or anything, its just freaking funny
Reply
:iconemothenemo:
emothenemo Featured By Owner Nov 5, 2008
haha i love it. is it just me, or does jaimie look like watanuki from xxxholic in the first panel?
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1102 × 1886




Details

Submitted on
August 10, 2006
Image Size
673 KB
Resolution
1102×1886
Thumb

Stats

Views
12,598 (1 today)
Favourites
357 (who?)
Comments
76
Downloads
31
×